2009. február 9., hétfő

Farsang




Farsangoltunk az oviban. Sokat törtem a fejemet, hogy mi az amit Máté is hajlandó felvenni és jelmezként funkcionálhat. Azt még sajnos nem értette mi is az a farsang és minek, szóval törhettem a fejemet. Álarc ugye kilőve, furcsa ruha amiben nehéz mozogni úgyszintén, fejdísz soha. Maradtam hát a zebránál, mivel a sapkát már ismeri. A pólóra két teljes tubus tempera ment rá és olyan kemény lett, hogy magától megállt. Kapott egy farkat és voalá a zebra házilag.
Mostanában tonna számra árulják a jelmezeket. Elég besétálni, leakasztani és kész a gyerek. Hol vannak már a szülők akik éjszakába nyúlóan vágtak és ragasztottak. Talán nem néztünk ki olyan csili-vilin, de feledhetetlen volt a dolog. Mint az én Lúdas Matyi jelmezem, amihez anyuék varrták a ludat, ami akkora lett kitömve, hogy csak magam után tudtam vontatni. Szóval, nem szeretem a kész jelmezes dolgot, bár értem én hogy van akinek így könnyebb esetleg nincs ideje sem ereje vágni meg ragasztgatni. Csak valahogy elvész a dolog sava borsa.
A buli amúgy jól sikerült. Máté le se vette a jelmezt és a farkát is eltűrte.
A sulinknak van egy általam ismeretlen rajztanára aki csodákat művel a gyerekekkel. Karácsonykor egy teljes kandallót produkáltak tűzzel, most meg ez fogadott a kapuban. Mindent együtt csináltak és szerintem gyönyörű.

4 megjegyzés:

Mária írta...

Nagyon szép dísz fogadott titeket a kapuban, nekem is tetszik a bolondossága és a színei élénksége miatt.
A kisfiad jelmeze is nagyon ötletes.

bokor írta...

Minden suliba és oviba egy ilyen rajztanárt!!!
Jó zebra! :)

Marika nagymama írta...

Csatlakozunk: sok hasonló rajztanárt, és sok hasonló felgoású szülőt, akik kitalálják és elkészítik a jelmezt, mert az lesz a csemetének magával vihető és továbbadható élmény!
Gratulálunk!

Papa írta...

Bizony a jó tanár egyre nagyobb kincs! Amúgy is itt olyan lelkesedés veszi körül a gyerekeket, hogy az maga húzó erő. Nem is tudom, nem láttam még enervált tanerőt itt.
Köszi a csikóm elismerését. Igazán a kitalálás volt nagyobb munka.