2009. február 18., szerda

Nyugaton a helyzet változatlan.

Azzal a különbséggel, hogy most Bebe fekszik el és hörög. Tegnap már nem bírtam cérnával a szenvedését és az éjszakázást, no meg azért kezdtem aggódni, hogy az Ambroxolos kezelés netán kevés és ezért lázas. Elmentünk Laci dokihoz, mindenidők legsármosabb és leggyerekbarátabb orvosához. A megérzésem bejött, antibiotikumra fogták Bebét.
Hétfőn Máté visszatért az oviba. Reggel sírva kereste az udvaron a kettest. Nem éreztem nagy indíttatást arra, hogy ismét kihámozzam magamat a téli felszerelésemből azért a hiú reményért, hogy hátha a mágneses fa kettest keressük. Szóval betereltem az új autónkba Mátét, de egész úton azon törtem a fejem, milyen kettest keresett ennyire. Rájöttem. Általában eddig a másik autónkkal közlekedtünk, és a rendszámtáblánk kettessel kezdődik, mármint hátulról ahogy Máté szerint olvasni illik.

5 megjegyzés:

bokor írta...

elképesztő, hogy mennyi minden benne van ebben a 2-es-ben.

norka írta...

Bebusnak jobbulást! Ma láttam az, nnna mennyi is?, 1-est?

Ja és mi meg vettünk egy 9-est! ;)

Mária írta...

Légyszíves küld el az e-mail címedet, hogy írhassak levelet neked. A profilomban megtalálható. Nagyon szépen köszönöm.
Nekem az Ambroxol sajnos semmit sem segített, ezért a kanalas STODAL-ra váltottam ( homeopátiás gyógyszerkészítmény ), és láss csodát, végre szakad fel.
Gyógyulást kívánok nektek, Atikám is péntek óta szenved a hányás-hasmenéstől.

Anna írta...

Naponta többször megnézem, hogy van-e új hír, és nincs. Írjál! Nagyon várjuk.

Mama írta...

Máriának? Elküldtem, megkaptad?