2009. április 27., hétfő

Névnap avagy varjúsat, károgósat


Avagy mennyibe kerül egy jó gyerekjáték. Ezt a kérdést tette fel egy blog bejegyző kedves ismerősöm. Felsorolta mi mindennel játszik az ő kisfia. Máté névnapjára varjút kért, károgósat, fészkeset tette még hozzá. Varrtam neki egyet, ágat szedtünk az erdőből, cserép meg éppen akadt itthon. Tényleg, mennyibe is kerül egy gyerekjáték ? Ez itt most néhány száz forintba. (Jó, lehet, hogy itt- ott hagy kívánnivalót maga után a varjú.) Viszont a népszerűsége töretlen.

6 megjegyzés:

Kata írta...

Eszméletlen jó ez a varjú! Bár én lennék ilyen ügyes mint Te! Sajna én leragadtam a gombfelvarrásnál!:P
Bebével mi van? Róla nem írtál!

Én is elkezdtem blogot írni a gyerkőcökről, ha van kedved és időd, nézz be!

http://klennerkata.blogspot.com/

kökény bori írta...

Kriszti annyira jó vagy!
Szívesen látnálak titeket a jövő héten, majd beszéljünk, h nektek jó-e a valamikor!
puszi puszi puszi

Marika nagymama írta...

Tüneményes ez a varjú, ágastól, fészkestől! Gratulálunk!
Ami azt illeti, az ilyen játék mérhetetlenül drága: 'mindössze' szív és lélek, találékonyság és türelem, kézügyesség és a pihenmésből lecsípett idő van benne! Nem csodálom, hogy népszerű!

kökény bori írta...

bori vagyok nem füzöde :)
bocsi

Mama írta...

Szia Füzöde Bori.Jövő héten azt hiszem Annáékkal kirándulunk. Jöttök? Vagy másként is összehozhatjuk.

kökény bori írta...

nagyon jó, menjünk együtt kirándulni!
na majd akkor hamarosan telefonálok a részletekért