2011. február 16., szerda

Haj jajj

A híres "füri", ahol néha játszani lehet, néha pedig valóságos kínzásoknak vetik alá a család gyermekeit.


A dolog ott indul, hogy Pocak (Bebe) gyűlöli a hajmosást. Máté is, de már rég nem annyira mint egykoron. De Pocak meggyőződése, hogy ez kész terror és horror, az édes mamáját ilyenkor kicserélik az Idegenek valamiféle kegyetlen űrlényre, hogy rajta, Pocakon, tiltott kísérleteket végezzen. Szóval elég ha meglátja a sampont és megérti a hablatyból a fürdés szót már iszkol is elfele. De tegnap, miközben titkon Máté haját mostam szigorúan zárt ajtók mögött, hátha Bebe nem jön rá ezúttal, hogy mi készül, az ajtó kivágódott és ott állt szétvetett lábakkal, mint egy régi western filmhős a kocsma bejáratában, a halálravált és egyben irtó mérges Pocak. Először ordítani kezdett, tovább fokozva az eddig sem karneváli hangulatot a füriben (Máté szavajárása), majd egyenesen nekem rontott és megpróbált arrébb taszigálni. Nyilván menteni próbálta a biztos halálból az addigra habos fejjel szűkölő testvérét. Mint tudjuk, minden jócselekedet elnyeri jutalmát, Pocak perceken belül Máté sorsában osztozott. Mikor mindenki készen volt megpróbáltam a sértődött Pocakot kiengesztelni egy kis puha repülővel ami szépen úszkált is a vízen, eztán távoztam. Mire visszaértem, a kisrepülő roncsai beterítették az egész vizet pont mint a Spektrumos hogyan történt a légikatasztrófa üdítő filmetüdjeiben az óceánt a pórul járt gép roncsai. Mici vihogva a kérdésemre, hogy mégis ki volt ez, sommásan csak ennyit mondott " A Pocak". Nyilván Godzillaként szétmarcangolta az ajándékot, jelezvén hogy mélyen a kis lelkében mit gondol az eljárásról és hogy mire is tartja a lekenyerezési próbálkozásomat. Igazi görög hős jellem!

5 megjegyzés:

Anna írta...

Nagyon jó, kár hogy csak ezt az egy képet csináltad!

A.

Mama írta...

Pssszt! Ezt is egy évvel az események előtt. Illusztrációnak pont kapóra jött, de azért elég nehéz úgy lefotózni két fürdőző pucért, hogy az kellően diszkrét legyen.

Marika nagymama írta...

De még milyen jó!
Miben kell diszkrétnek lennie egy tüneményes gyerekfényképnek?
Milyen játékszer az a sok színes golyó?

Mama írta...

Hát ez már az internet kora, és nem szívesen mutogatom családikörön kívül a fiúk magánszféráját. Sok a fura ember. Olyan bloggal is találkoztam már, ahol a gyerekek neve is titkos volt. Vagy egy kitalált név szerepelt helyette vagy csak a kezdőbetű.
A lasztik egy sátor tartozékai voltak ha jól emlékszem, de az is lehet hogy külön vette, de még szeretnék belőle néhány százat ( ilyen mennyiségben árulják egy nagy táskában), hogy jól el lehessen merülni benne.

Marika nagymama írta...

Milyen igazad van! Még az Internet kora előtt neveltem gyereket, talán ezért ez nekem nem jutott eszembe... A régi gyerekfotó-albumokbsn a csupasz (vagy ésppenséggel biliző) apróságok képeit és is indiszkrétnek, ízléstelennek tartottam, de veszedelmekre nem gondoltam...