2008. március 25., kedd

Restanciák

Figyelem, figyelem! Restanciáimat sikerült egy kicsit ledolgoznom, úgyhogy alant olvashatóak a Kapcsolda és kirándulós memoárjaim. A kirándulós külön egy csoda képpel ellátva, a Kapcsoldás pedig linkkel a jobb megértés végett. Ezeket Jánosnak köszönhetjük, mivel az én számítástechnikai ismereteim enyhén szólva is hézagosak. Hát igen, az én generációm volt valószínűleg az utolsó, akit úgy próbáltak erre a hasznos tudományra okítani, hogy egy kistévé képernyőjét lehelyezték az első padra és a tanár elől nyomogtta a billentyűzetet. Én a leghátsó padban ültem...:( A féléves tanulmányok koronája pedig egy általunk elkészített program lett volna, egy robot aki két kézzel integet. Az enyém csak egy kézzel integetett, és azt is olyan félreérthető jellel( kéz ökölben, egy ujj feltart), hogy csoda hogy megkaptam a kettest, és nem kivágtak a suliból helyette.

Nincsenek megjegyzések: