2008. március 13., csütörtök

Kirándulás és találkozás

Ezt a képet Norka készítette. Szerintem fantasztikus...
Olyan jó nekem. Tényleg!! Norkáékkal elmentünk egyet kirándulni a Szentkúthoz. Ez egy kedves kis forrás nálunk, szépen kiépítve. Norkáék magukkal hozták Azamot is, akit én ugyan már láttam egyszer a kórházban, de a depis hetem miatt nem nagyon emlékeztem rá. Azam maga a csoda. Olyan rácsodálkozás volt őt megismerni, mint egykor Norkáékat. Azam magában foglalja az orosz kedvességet, közvetlenséget és a perzsa szépséget. Anyai ágon ugyanis orosz, apain pedig perzsa-azeri származású. Fantasztikus szakács és ami még ennél is fontosabb fantasztikus egyéniség. Még jó, hogy nem költözik el Csobánkáról. Ja, és a kirándulás is nagyon jó volt. Máté sokáig emlegette Marcikát és a botját.


Köszi Norka csapat!


Nincsenek megjegyzések: