2008. június 1., vasárnap

Hagyományörző tábor

Elromlott a mosógépünk. Ez négy gyereknél nem egy móka és kacagás. Tegnap este tizenegykor épp a hatodik verzióval próbáltunk életet csiholni bele ( fele ruha kirak, átmosás főző programmal, egész program lista kipróbálása), amikor is szomorúan álldogáltam egy halom koszos és nedves ruha mellett és eszembe jutott hogy hát régen is csak megoldották valahogy. Tehát egy mosógépnyi ruha be a kádba, vízgőz és mosónők korán halnak, meg engem vigyen fel a padlásra metodikával kimostam éjfélre a ruhákat. Hála az égnek, hogy legalább centrifugálni hajlandó. A jövő hetem egy őrület lesz Down ambulanciával meg fejlesztésekkel ( a pénteki kocsi nélkül) és ezek szerint megint kezdhetek könyörögni meg füleket rágni a szervizeknél is és ezt megfejelem egy kis mosással és mángorlással. Az egész anyagi vonzatára már nem is akarok gondolni!Izgi!

1 megjegyzés:

Marika nagymama írta...

Részvétem! Nagyon sajnálom, hogy "Marcsa" sztrájkba lépett vagy megbetegedett, mindössze három és fél után!