2007. november 15., csütörtök

Nyuft és darumadár

Máté új dolgokkal kápráztat minket. Nyufttal=nyuszttal, és a daruval amiket felismer már.Annyira megörültem ennek, hogy kiváncsian előrántottam a formák kártyákat, amikkel anno rájöttem , hogy ismeri mindet, és megnéztem két hónap távolságából emlékszik- e még ugyanúgy. Igen, pontosan emlékszik rájuk. Délután próbáltunk gyurmázni, amit már rég próbáltun. Máté ugyan gyúrni nem akart, de arra is pontosan emlékezett, hogy almákat és kukacoket gyártottam legutóbb, úgyhogy kérte is az almát és a kukacot. Ez azért meglepő, mert úgy tűnt, hogy akkoriban teljesen hidegen hagyta az egész.
Bence talán egy kicsit jobban van mára. Persze nagyon nyűgös és nagyon mosolygós egyszerre.
Holnap szemfenéktükrözés hajnalok hasadtán Szentendrén. Remélem gyorsan túl leszek rajta, és nem kell ott töltenem az életem a srácokkal.

Nincsenek megjegyzések: