2008. január 10., csütörtök

Ismét munkába álltunk. Sztrájktörők kerestetnek!

Máté közelít a titokzatos kosár felé.
Bebe viszont nem állt meg itt.A kosárba bele is ült.

Aztán a kosár tartalmát át is vizsgálta.





Munkába lendülésünk előtt azért jól bepizzáztunk Norkáéknál. Minket az addigra erősen lefagyott hegyi utak sem tarthattak vissza. És aki pizzát akar enni (mármint jó pizzát), az próbálja meghívatni magát Norkával.



Kedden elkezdtük az érdemi munkát. Azaz , kezdtük volna. Ha Bebe tovább nem sztrájkol. Nem produkálta magát semmi kincsért sem. A végén kínunkban, én végeztem vele a gyakorklatokat amiket Zsófi vezényelt. Még tovább tart szegény Bebénél a szeparizációs korszak amit megfejeltünk ez alkalommal azzal is, hogy nem hagytuk aludni. Jövő héten megpróbálkozunk a délutáni időpontttal, hátha. Itthon aztán hibátlanul pakolt a tárolókból golyókat ki, és kis egymásba csúsztatható poharakat szedett szét.



Mátéval a dolgok mentek a maguk módja szerint. A tornateremben kipróbált ezt azt, és ismét megfogta a szösszenet kezét.



3 megjegyzés:

Marika nagymama írta...

Végre, vágre! Megint tudunk rólatok!
Bebe nagyon szépen tartja a buksiját tevékenykedés közben, és igazán figyelmesen vizitálja a kosár tartalmát! Hol itt a sztrájk?
Mit csinál a vérnyomásod?

norka írta...

Csoportot én is én is én is++++ Holnap megyünk, szoríts!

Mama írta...

Nagyinak.
A sztrájk az Bebe személyes fejlesztésénél képződik. Amikoe megérzi, hogy itt most csak őt produkáltatja valaki aki nem a mama, azonnal harcba lép.Szájat konyít, könnyet hullat.. A vérnyomásom szerintem csak akkor lesz jól ha lefogyok egy kissé. Ezen leszek.
Norkának.
Majd mesélj! Drukkolok.