2008. január 1., kedd

Téli extrémsportok

A mai bejegyzést a változatosság kedvéért én azaz papa jegyzem. Újév napját aktív pihenéssel töltöttük. Az első adag hó ellapátolása után Mátét elhelyeztük a tőlem örökölt szánkóján, és a közepesen élénk tiltakozás ellenére nekivágtunk a behavazott falunak. Talán részben annak köszönhetően, hogy a megszokott útvonalon haladtunk, a tiltakozás igen hamar elhalt.



Egy elágazásnál megkérdeztem mamát, hogy merre menjünk, mire Máté-Napóleon, aki a legritkább esetben válaszol ha én kérdezem, a legnagyobb természetességgel megmutatta az általa helyesnek ítélt útirányt, és közölte: Arra!

Elértünk a játszótérhez, amely mellett az uralkodó hóviszonyokra tekintettel naívan és töretlenül haladtam volna el, azonban a hátam mögül érkező visító hangocska megállásra késztetett. Megfordultunk, átszánkóztunk a kis hídon a patak felett, és betértünk a hintákhoz.


Így nézett ki a játszótér.

Így pedig a hardcore hintázó, akit hat ökörrel sem lehetett távoltartani kedvenc sporteszközétől. Ha Napóleonnak ilyen emberei lettek volna, akkor ma reggelente Bon Jourral köszönnének Moszkvában.


Bebi, akit a szakosztályban csak Borzika néven ismernek, pedig a "szabadtéri alvás télen hordozókendőben" sportágnak hódol.


Ő pedig a hordózókendő hordozója, más néven Mama.

4 megjegyzés:

kökény bori írta...

... a papa is írjon többször ...
és tényleg isteni volt a karácsony

csókolunk titeket a bimbó útról
peti és bori
2008 rulez!!!!!

Marika nagymama írta...

A hordozókendőt látom, de a másik kép láttán csak azt tudom kérdezni: na de hol van Bebe?

norka írta...

Nnnnna most azt tessék elképzelni, hogy ma Mama (azaz én) hordozókendőben vittem Tomikát, miközben Papa (azaz enyimférj) szánkón huzigálta Marcikát, mindezt kábé ugyanakkor, mondjuk úgy fél 2 és fél 3 közt, csak fent a Barackvirág úton. Jó, mi? :)

norka írta...

Ja és még a múltkor megtaláltam az ökrös (szarvasos) sapkát a Corában és akartam gyömöszköni a Marcikára, de ellenállt, mondta, hogy Máté!, Máté!, Máté!, hát mit lehet tenni!