2008. május 16., péntek

What a wonderful world...







A nyár nyitányát egy kis csavargással kezdtük a játszótéren, ahol Bebe kipróbálta a hintát, és elnyerte tetszését. Jöttek Norkáék is, sőt egy teljes óvodai csoport is játszott kint. Máté nagyon izgatottan figyelte és kommentálta a fiúk játékát a biztonságos és meghitt job oldali hintájából. Hazafelé begyűjtött néhány bodobácsot és a pólója alatt haza hurcolta őket. A legnagyobb gyönyörűség az volt, amikor az egyik kalandor bodobács a sapkájára is felkapaszkodott.Délután pedig megfestettük a mi kis wonderful world-ünket, mert a a mai nap olyan fantasztikusan klappolós volt. Szerintem klassz lett. Bebe egyre messzebb tud kúszni, máté pedig egyre jobban viseli ha más gyerekek is játszani szertnének az ő játékaival. Láthatólag jót tesz neki a mostanság egyre gyakoribb baba-mama klub élet.

4 megjegyzés:

Marika nagymama írta...

Bebe is wonderful!
Mi az a baba-mama klubélet? Az a tündéri nyüzsi, amelyről az előző bejegyzéseid szólnak? Vagy van még más is?

Marika nagymama írta...

Bocs., az előbb nem kérdeztem: a műalkotásban ki vett részt? Látni vélek egy arcot, látok gyöngysorokat és szép szín-hangulatokat. Hogyan készültek?

Mama írta...

Norka és Keresztmama szoktak mostanában látogatóba jönni. Ők a nagy sokadalom ahol Máté tanulgatja a közösségi lét alapjait. A festményt én és Máté készítettük. Ő a nagyvonalú lendület a képen én pedig a dalolás-mondókázás közben a figurális oldalt erősítettem. A pöttyök és vonalak is én voltam, mert Máté nem tudott betelni a sorminta ritmusával.

anitasonja írta...

Mama!
a kért név és telefonszám:
dr.Gyetvai Balázs
06 30 539 69 73
és lehet ránk hivatkozni: Kővári Anita, Luca és Benji kutya
Otthon nem rendel, úgyhogy telefonálni kell neki.
p.s.
Jó volt megint beszélgetni Veled!Bebe pedig tündéri a fotókon!