2007. december 2., vasárnap

Hétvége végre


Végre, végre szusszanhatunk egyet. Ezt sétával ünnepeltük meg, mondjuk inkább nevezném dagonyának a sárban. Na, de ilyen a vidéki élet... Máté látott egy csomó verebet egy bokron, ennek hatására délutánra egy tizenöt kilós veréb repkedett és csipogott a nappalinkban. Bebe pedig megismerkedett a sütőtökkel. Nagyon lelkes volt, és Mátéhoz hasonlóan ő is tud mennyiségeket nyomtalanul eltüntetni.

A jövő hét igen pörgős lesz már megint. Hétfőn több oldalú diplomáciai manővereinknek, és a dzsihád terroristáit is megszégyenítő fenyegetőzéseinknek hatására negyed év elteltével meghozzák a csere mélyhűtőt.


  • Keddet a szokásos Bebe fejlesztés mellett a legnagyobb örörmömre meg kell spékelnem egy Gerda iskolájából a nyakunkba zúduló fejlesztő pedagógussal is. A sztori édes. Már szeptember óta rebesgetem a tanerőknek, hogy Gerinek olyan felesleges bejárnia a matekórákra, mert úgyis alszik csak, miért ne alhatna az ágyában a pad helyett. Nem lelkesedtek az ötletért. A múlt hét előtt viszont a matek tanár ultimátumot intézett hozzám, hogy vagy aláírom, hogy a gyerek nem jár be ezentúl az óráira, vagy le fogja osztályozni. ( Az érvényes felmentése ellenére?? ) Üzentem, hogy ide nekem azt a papírt. A múlt héten felhíva suliból ez a fejlesztő izés pedagógus, hogy ez így nem lesz jó, alá kéne írnom egy papírt, hogy a gyerek nem jár matekra ezentúl. Momdom neki, hogy oké. El is magyaráztam neki, hogy én ezt szeptember óta mondom, és hogy Gerda negyedikes kora óta nem is járt matekra, mert külön foglalkoztak vele a diszkalkúliája miatt, és ezért nem is érthet csórikám smmit az óraiból. Elmondtam, hogy a törteket sem tudja értelmezni, hogy osztani meg végképp nem tud, de jegyeztem meg szerényen, ez benne áll a hivatalos felmentésében (ha valaki végre el is olvasná azt...). Jó, jó de ezt beszéljük még meg személyesen, mikor jönnék be? Na , ne.. Mátét idegen helyre betuszkolni rémes, ha véletlenül sikerülne is lepasszolnom, és két fejlesztés és Mikulásozás között Bebével el békávéznom a Klinikákhoz, akkor is egy aznap egyáltalán nem aludni hagyott gyerekkel a hasamon nem lehet bájcsevegni. Nosza , megkérdeztem, hogy most hogy húsz perce tárgyalunk arról amivel mindketten egyetértünk, pontosan miért is kell nekem bemenni?Jó lenne erről személyesen is beszélgetni. Anyám! A minden bizonnyal súlyos magányával küzdő fejlesztő ember gyorsan felajánlotta, hogy ő kijön hozzánk. Addig persze arra nem reagált, hogy kérem Csobánka ugye nincs közel, csak amikor rájött hogy akkor ő most sárga busszal fog utazni. Akkor olyan szerencsétlenül kérdezgetett arról, hogy létezik-e meneterend a Hév-hez, hogy az volt az érzésem Willy Foggal tárgyalok glóbusz körbeutazás előtt, és az én lelkemen fog száradni, ha ez a szerencsétlen legközelebb a Kárpátok hófödte bérceiről fog bejelentkezni. Szóval felajánlottam, hogy fejlesztésről hazafelé felveszem Pomázon. Hogy ezt hogy fogom elérni, hogy én is és ő is ott legyünk időben, és senkinek se kelljen sokáig várnia? Aztán itthon befogom gyerekvetkőztetésre és uzsonnáztatásra:) Na és persze majd haza is kell szállítanom, tehát csóri Bebe megint felöltözik, Mátét kocsiba be, Pomáz oda-vissza, levetkőzik. Hacsak nem lesz otthon Greg. Ahogy Béla húgom megjegyezte, legalább ezentúl jól átgondolja, hoyg berángat-e valakit csak úgy vidékországból.

Szerdán jön a Mikulás az Osi-ba . Csütörtök fejlesztgetés Máténak duplaórában. Hétvégén János szülinapozás, de előtte valahogy be kéne szereznem a meglepijét is.

14 megjegyzés:

norka írta...

S ha még tudnád, hogy pénteken merényletre készülök....

anyanya írta...

Szerdán az OSI-ban talizunk, kiváncsi vagyok mit nyomat majd a quartet. :)
És mi is fogunk szülinapozni, mert Oli végre búcsút mond az uncsi 6-nak, ami számára egy örökkévalóság volt.

Mama írta...

Hát, Máténk valószínűleg felejthetetlen élmény lesz a Mikinek és udvartartásának...De azért legalább mi tudunk beszélgetni, meg ingyé van a pogácsa:))

Marika nagymama írta...

Az rendjén való, hogy a gyerekekhez türelem, erő és jó kedély kell, de mit keres a feladatok között egy ekkora szamár, mint ez a "tanerő"? :-(( Részvétünk!
Szemlátomást finom a sütőtök! :))
Ez úton is gratulálunk a születésnaposoknak, beleértve Olit is! :)))

Marika nagymama írta...

A sütőtök szemlátomást finom! :))
Az rendjén való, hogy a gyerekekhez türelem kell, meg sok erő és jó kedély, de mit keres a feladatok között egy akkora szamár, mint ez a "tanerő"? :-((
részvétünk!
Gratulálunk a születésnaposoknak, beleértve Olit is!

Marika nagymama írta...

Bocsánat, a szerver tréfált meg: jelezte, hogy a megjegyzést nem mentette, ezért újraírtam... Utána pedig nem találtam meg, hogyan lehet utólag törölni egy elküldött megjegyzésemet...

norka írta...

Anyanya, tejis OSI-s? Closed Society, mondhatnám viccesen.
Nálunk is most volt 1th time sütőtök (Marcikám szerint süttök, logikus!), nagy siker!

anyanya írta...

Én is igen. A closed society sok értelemben véve nagyon találó.:) Mindenesetre ha gyerek tipus szerint nézzük a closed society-t, akkor a 3. emeleten torlódunk mi vidám szülők...

norka írta...

Majd valahogy befurakszom a harmadikra! ;)

anyanya írta...

Jó volt a buli az OSI-ban, várom a fotókat...
Kriszti, akkor a két ünnep között meglátogatunk Titeket, a kérdés csak az, hogy: van a HÉV-nek valamilyen menetrendje?

norka írta...

Okos(kodó) Norka:
http://www.bkv.hu/hev/index.html
Innen értelemszerűen.
;)

Mama írta...

Várunk titeket! És hehe jó vicc...

anyanya írta...

bocsanat, de nem birtam kihagyni, ezt a nagyon nagy poént :)

macskadék írta...

"de mit keres a feladatok között egy ekkora szamár, mint ez a "tanerő"?"
Mondok morbidabbat, nekem is diszkalkuliám van, és most (érettségi előtt!) jöttek rá, de úgy, hogy nekem kellett utánajárnom, miért állok majdnem bukásra mindig. Magyarország, hol rémálmomban jártam...