2008. február 25., hétfő

Ha egy üzlet egyszer beindul...

Born to be wild..

Máté viharos sebességgel fedez fel mindent manapság. A hét végén, az eddig szomorúan árválkodó teknőcmotorra pattant. Na, jó egy kicsit azért kapacitáltam. Mostanra lelekesen lökdösi magát fel és alá. Sőt , sőt színezni is elkezdett.


Bebe pedig döbbenetes fürgeséggel iszkol el ha öltözködésre kerül sor. Ripsz ropsz megcsavarodik a pelenkázón és hasra vágja magát. Aztán bírkózunk egy kicsit, de általában ő győz, a harisnya meg élettelenül himbálózik az én kezemen. Némi ringatás és ugrálás után hajlandó csak nekiállni öltözködni. Sokkal mozgékonyabb mint Máté ennyi idősen.


Itt következik a teknősös kép, Bebéről csavarodás közben nincs még képem sajnos.

1 megjegyzés:

andrea írta...

jól sejtem, hogy a képek nem pont oda kerülnek, ahova te akarod? én nem jöttem rá egyből, hogy hogy lehet őket pakolni. ha szükséged van rá, elmesélem.